I will Back!

September 02, 2009

sorry guys..dah dua hari tak post apa2..im lil bit busy this lately..
first busy with test and classes..
and..
my mr lappy got lil bit prob..*sigh..
ya,myb laptop need vacation..huhuhu..(laptop mana leh bercuti..hihihi..)
terpaksa tukar hardisk after being "bebel" with my brother at 1.30 am...
nah..now i use miss mia laptop..
she beside me right now..
study german..jap lagi ada test..huhuhu..
sorry dah lama dah x blog walking..(erk?baru dua hari...huhu)
facebook? dah lama x bukak..
lama da tak connect ngan my aunty n six others cousin..
miss them..
and i miss you all to..
a lot ok..diulang a lot ye..
ok2..
lastly..
this friday i will go to Morib,selangor..
berbuka seafood..;)
with my old school friend..
i hope i will enjoy da day..
i will back as soon as possible..
see ya in da next entry..;)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts