Malam Raya Keenam? Girls Hangout Time!

September 25, 2009

Disertai aku, nadia n sanah..
Dataran Pahlawan Melaka..;)




Nad Order makanan..semangat!hihi.

Sanah and dia punyer peace..hihi..

Pergi rumah yat..
yat u memang rock sis!
kenangan xleh dilupakan malam tu..


pada malam tersebut aku, nadia n sanah bercadang menonton wayang..
memandangkan banyak citer yang telah ditonton cik sanah..
kami memilih citer the perfect gateway..
boleh tahan ar..
bagi 2 bintang dari 5 bintang..
sebab pe aku tak faham..
nape?
sebab kami masuk lewat dah nak dekat setengah jam baru masuk..
sebab kitaorng g makan dulu di station kopitiam..
service lambat giler..
tapi nak watmacamane kan..

selepas abis wayang je..
nak jumpa bestfriend aku Yat..
dia bekerja berdekatan..
tetapi memandang kan dia dah abis keje awal..
kami pergi la rumah dia..
lepak2..
n bincang kisah kawan sekolah kitaorg dulu2..
seronok bila dah tgk member dah berubah..
dan ada yang bakal berkhawin..(ditujukan kepada seseorang..ehem..ehem..)
yat akan jadi photographer untuk wedding sahabat aku yang xlama lagi bakal kawin..
n kami excited giler..
walaupun lambat lagi sebenarnya..hihihi..
tapi xpe..malam tu memang malam kitaorg bergembira..
sedikit tidak puas hati sebab masa terlalu singkat untuk berbual..
dan kami pulang dan sampai rumah kul 1.30pagi..huhuhu..

mesti korang tertanya2 sapa nadia,sanah dan yatie..
mereka ni merupakan sahabat aku pada zaman sekolah dulu..

sanah..
sahabat aku masa form 4 n 5..
dan bekerja di shah alam..
bestfriend yang paling rapat dengan aku!

Nadia..
sahabat masa aku form 3..
selepas tu dia masuk MRSM..
walau dah pindah stil contct sampai sekarang..
dia sekarang belajar di UIA..

Yat..
dia nie sahabat aku dari form 3 sampai la 6 rendah..
lepas tu dia sambung belajar tempat len..
sekarang sudah bekerja..
dia ni tangkap picture superverb!
tu sebab dia jadi wedding photographer untuk member kami..hihihi..
(bila lak aku ek..hihi..)

aku memang rapat dengan member2 sekolah dulu..
alhamdulilah..
kami stil contact sampai sekarang..
hari raya ni jelah dapat berjumpa mereka..

dah2..
penat aku menulis entry..
aku nak pi makan..
jap lagi nak merayap lagi..;)
see ya in da next entry..

P/s: esok akan pulang ke kampung sudah..;)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts