Dia sahabatku..:)

September 03, 2009

To: Azuma Sensai
Selamat berbuka ye pakcik!
ni sy wish ni.
jangan cakap saya x wish pulak ye.

From : Azuma Sensai
Yer Selamat berbuka nenek..
Jangan la kecik ati..
sy gurau2 je..

mesti tak faham entry ni pasal pe kan?
ok..
ni kisah pasal Azuma sensai yang tiba2 call aku semalam..
menyatakan aku dah senyap dah and dah xnak mesej n call dia..
dan dia sempat kata aku dah taknak reply mesej wish berbuka dia..
so sebab itulah mesej itu dihantar kepada beliau..

siapa azuma sensai?
ohh..dia nie merupakan sahabat lelaki yang paling faham dan rapat ngan aku..
aku dah anggap dia sebagai abang..
dia lah satu-satunya orang yang aku dengar nasihatnya..
yup,serius..
aku hanya dengar nasihat dia after family aku..
sebab apa?
dia kalo nasihat..
xpenah guna ayat lembut-lembut..
ayat makan dalam..
sapa tak kenal memang jamin hati bagai ditusuk sembilu bila dia nasihat ataupun bergurau..
kalo aku ada masalah sebelum ini dia mesti tahu dulu before belum sempat aku bagitahu dia..
begitu kuat ikatan persahabatan aku dan dia..

sebelum ni..
aku dah jarang contact ngan dia..
sebab ada sedikit terasa dengan dia..
tapi dah ok da..
sebab dia rajin contact n wat lawak bodo dia..
sebab nak wat aku senyum walaupun dia xnampak..

hmm..dah lama tak jumpa dia..
so harap dapat jumpa raya nie(dia dah pesan awal2)
cik sanah marilah kita bergotong royong ke rumah en azuma ye..
aku tunggu ko alik..
baru kita g serbu..(plan berjalan raya..semangat!huhuhu)

tujuan wat entry ni?
x dapat dikesan tujuannya..hihihi..
see ya in da next entry..

p/s: dia sahabat yang terbaik yang saya pernah ada..*bersiaran di laptop amy 2 sebab xde pic azuma sensai..macih amy..:)

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts