Beberapa Hari Yang Sukar..

September 06, 2009

hari yang agak memberi dugaan pada bulan ramadhan..

hari jumaat yg lalu..
so dengan niat hari tersebut ingin membeli barang..
cd or vcd dokumentari for thesis,shoes n selendang for hari raya..
first, cd or vcd yang dicari tidak ditemui..
memang susah nak cari cd dokumentari..
kalo jumpa mesti tiada subtitle..
kalo xder subtitle macamane nak kaji terjemahan..

shoes..?
tiada yang berkenaan dihati..
serius aku sejak menjak nie jadi cerewet sedikit..(aku tak tahu sejak bila aku jadi begini)
pergi Vinci(kegemaranku)..satu pun tak berkenaan..
last2 tak beli..

Selendang?
satu pun x match ngan baju yang hendak dipakai..
dan selagi lagi aku menjadi cerewet..(apakah?)

terserempak dengan dia..
so lepak kat bowling..
nak main bowling..
but..
masa tu pakai baju kurung..
last2 dia teman aku g cari barang..
tak jumpa gak..
give up n tension sangat
nasib baik feeling tu sekejap..
hanya fikir..
that will be ok..

hari ini?
planning g UM..
tapi lupa UM minggu pertama library tutup..
so no research for my thesis..
serius macam menyesal x follow en alfian balik kampung..
hmm..tapi it's ok..
nak wat macamane kan?

so, dalam beberapa hari nie cuba menyiapkan assigment..
so harap dapat siapkan..
so,see u in da next entry yup..

P/s: memang menguji kesabaran beberapa hari ini..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts