Berbuka Puasa Di Bagan Lalang Part 1

September 15, 2009

ada part2 lak eh..
sebelum aku pergi ke bagan lalang untuk berbuka puasa..
aku telah merayap satu KL mencari bahan untuk proposal thesis pada paginya..
pukul 8 pagi aku telah keluar rumah untuk tunggu en alfian mengambil aku di PKNS..
pastu merayap sampai ke jalan TAR and masjid India..
dan semua celah shopping compleks di KL tu aku merayap..
semata2 mencari CD or DVD dokumentari untuk proposal thesis..
n bad news aku tak jumpa langsung..
ada jumpa tetapi tiada subtitle lak..
last2 aku ngan member aku pergi the curve..
sementara menunggu pukul 4 ptg untuk berkumpul di Tol Sungai Besi..

sampai2 je The Curve..
aku n alfian nampak IKEA..
so temankan lah member aku sorang nie g beli bantal..huhu..
pastu baru merayap sekejap..
lepas tu kami pun bergerak mengambil kawan2 member aku ni..
en sam n en arab..
pastu bergerak ke Tol sungai besi..
menunggu member2 beliau..
dari Tol sungai besi bergerak sebanyak 5 buah kereta..
berkonvoi la ramai2..
memang best..
perjalanan yang mengambil masa dua jam tu..
rasa macam sekejap je..
last2 kami tiba dalam kul 6 lebih..
sementara pergi ke restoran kami bergambar di tepi pantai..
aku kurang sikit bergambar ngan member sahabat2 aku nie..
segan lah..
tapi ada gak gambar..
cuma aku tak leh nak bukak email..
esok aku akan uploadkan photo..
Insyaallah..;)
so nie picture daripada Hp aku..


ramai membeli belah sempena raya..
dan aku n member aku sesat di ikea sebab besar sangat..huhuhu..

aku dan bantal..

aku dalam kereta..
sementara menunggu yang lain2 datang..

di bagan lalang..
candid by member aku..

next time bila dapat gambar baru aku akan uploadkan..
see ya in da next entry..;)

P/s: memang best ari tersebut..kami makan seafood..:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts