Untitled..sedih kot..

August 22, 2009

9pagi 21 ogos 2009
tiba2 hp aku berbunyi..
aku sedang lena dibuai mimpi..
tgk call..
dari adikku..

Aikal: salam, weh ko balik tak?
Aku: tak balik la..(aku gurau)
Aikal: ala..ko nape xbalik..aku balik tau..weh,balik la..sahur n berbuka ngan family..(suara sedih)
aku: tengoklah.. anor tak janji.. lagipun anor tumpang member..dia pun tak confirm lagi..
aikal:umm..xpelah..kalo balik beritahu ok..

so..umm..
aku mybe xbalik..
sebab member diberi kerja saat akhir..
so..
aku pun xleh nak watpe..
dia pun macam aku gak..
excited nak balik kampung..
xpelah..
dah kali kedua aku bersahur n berbuka first ramadhan tanpa keluarga..
sedih tu memang sedih..
tapi dikurangkan dengan keriangan budak2 bilik aku..hihihi..
xdelah terasa sangat..
so aku hanya akan balik bila nak raya nanti..
xpe2..
tak lama lagi..huhuhu..
k,la see ya in da next entry..

P/s: aku sudah bersahur bersama budak2 bilik aku... makan nasi putih dengan telur hancur dan sardin..Best! mia ko jelah masak lepas nie ek..huhuhuhu..;p

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts