Terkilan...

selamat tiba di kolej dalam kul 12tghari..
dari seksyen 17 ke seksyen 2 terpaksa naik teksi dan kena sebanyak RM5..
dah ar tak pakai meter..hampeh betul..
sampai2 je terus naik bas ke kolej..
nasib baik ada bas..
sampai2 je kolej terus ajak mia makan..
n then tidur sampai x ingat dunia..
sebab aku tak beberapa sihat...
bukan H1N1 ok..
haiya..already miss my family n internet kat rumah..
kat rumah laju giler...kat sini nak bukak FB pun terhemput2..isyh..
xpelah..bersyukur dengan apa yang ada..

sebelum aku naik bas tadi..
ada satu perkara aku kesalkan..
aku tak sempat nak salam ayah aku..
walaupun dia turut menghantar aku..
waktu itu aku lambat n bas dah nak gerak..
dan aku terus bekejar ke bas..
mak aku n adik aku sahaja yang temankan aku..
ayah aku duduk dalam kereta..
bertapa terkilannya sampai saat aku tulis post nie..
kerana dalam bas baru aku teringat..
aku belum salam ayah aku..
ya Allah..napelah aku pelupa sangat..
walaupun 2hari je aku dapat balik kampung..
aku amat menghargai waktu2 itu..
yelah, aku cakap mak aku, aku mengidam sambal petai n udang..
tup2 esok mak aku masakkan..
rasa nak mengalir je airmata masa makan makanan tu..
kasih sayang mak dan ayah serta familyku aku takkan dapat dengan orang lain..
sku sanggup kehilangan Bf daripada kehilangan keluarga..
kerana tiada mereka siapalah aku..

P/s: dalam mood kesakitan dan terkilan sangat2..: (

Comments

  1. BF ngan family xleh nk bndg..jauh sgt beza kepentingan dia....
    xpe...call je ayah tu...nnt ok la tu...berkat hidup

    ReplyDelete
  2. y dont anor lek mggu ney...
    then trus salam abah k...
    amy yg baca pun ase tkilan...
    camne kau ley lupe...
    pkul t nk...
    hehehe...

    ReplyDelete
  3. To muiz
    memang xleh banding awk..
    tapi kalau diberi pilihan..
    mak ayah saya dulukan..
    dah call dah..
    thanks..;)

    ReplyDelete
  4. To Farah..
    nak balik tapi xleh balik..:(
    amy nak pukul?
    uwaa..xmo kawan amy...hihhihi..;p

    ReplyDelete

Post a Comment