Aku Xkan makan coklat ni...

Tajuk yang seperti biasa..
xleh blah..
ye, saya xkan makan coklat ni sebab kerana amatlah cute..
coklat ini di beri cik Tini..
khas dari pulau langkawi..
oleh kerana rupa luarannya yang amat menarik ati menyebabkan aku xsampai ati nak makan..
apakah?huhu..leh tak wat statement macam tu..?
so sekarang coklat nie berada di dalam almari di tempat yang khas..
umm..salah satu sikap yang pelik..
kesian dengan makanan yang patut tidak dikesiankan..hahahaha..
(aku salahkan pembekal coklat ni..sebab pembungkusnya cantik sangat..sehingga kan aku kata sapa yang makan coklat nie tidak berperikemanusiaan..apakah?)



p/s: ye, saya pelik.. saya tahu tu..hahahaha..;p

Comments

  1. hahaha...
    coklat ku dan chenta ku ada d c2...
    mam je la anor...
    kck ati mmber kte t...
    hahaha...
    anor sgt brperikbinatngan

    ReplyDelete
  2. tak sampai ati la amy..hihihi..
    jap2 keperibintangan..?
    aku da cek kamus dewan..
    xde ar dalam kamus..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. Kalau tak sampai hati nak makan, simpan je buat kenangan.

    ReplyDelete
  4. to bspotgurl
    kalo xmakan nanti bucuk n berkulat lak dia.
    serba salah lak..huhuhu..;p

    ReplyDelete
  5. syg giler nk mkn coklat neh...
    sgt cute...
    thanks to cik tini

    ReplyDelete

Post a Comment