Gud news n da Bad news..

there are da good news n da bad news for me..
umm..bad news first..
dalam beberapa hari ini..
hati aku cukup nak sangat2 balik kampung..
dan rasa gelisah semacam je..
hari ini semasa kelas German aku tergerak hati untuk telefon mak aku..
dan.. masa mak aku angkat call..
dia berada di dalam keadaaan tidak sihat..
dan mak aku mengambil MC di pejabatnya..
aku faham benar dengan perangai mak aku..
sakit macamane pun dia tetap xnak bgtau anak2nye..
memandangkan aku berada jauh..
aku cuba menghubungi adik beradikku..
aku cuba memberitahu abang aku yang mak aku tak sihat dan membawanya ke klinik..
dan menghantar sms kepada adik aku supaya pulang kerumah selepas habis kelas..
yelah, aku cukup risau kalau mak aku tidak sihat..
lagi2 dengan H1N1 ni..

Alhamdulillah..
selepas maghrib tadi aku menghubungi mak aku semula..
dan mak aku dah ok..
cuma mak aku kata tiba2 semua anak2nya call tanya mengenai kesihatannya..
dan adik beradik aku semua balik awal..
dan nasib baik aku tak bagitahu adik aku yang sedang belajar..
kalo x dia pun kecoh nak balik umah..
dan, hari jumaat ni..
aku akan balik kampung jugak..

for da good news..
aku dapat Dr Norizah untuk menjadi supervisor untuk thesis terjemahan..
sebab aku senang bersama dengan lec nie..
Alhamdulillah..
cuma aku sekarang aku tgh fikir tajuk untuk proposal aku..
dan sedang mencari isu dalam terjemahan..
harap2 dapat..
esok aku ada kelas..
dan aku agak risau dengan keadaan H1N1 ini..
dan keadaan semakin tidak terkawal..
dah ar dekat induk tu crowded giler..
menyebabkan penyebaran virus2 tu cepat..
aiya.. seriau aku..
pe2 pun langkah2 berhati2 harus diambil..
k,la see ya in da next entry..:)

Comments