Plastisin dan kami(erk?! apakah?)

tengahari tadi..
kami bersama-sama membuat assgmnt management..
dan assgmt itu mengenai managemnt dimana kami terpaksa mencipta satu alat mainan kanak2..
dan terpaksa menggunakan plastisin sebagai bahan untuk mencipta barang tersebut..
memandangkan dah jumpa plastisin..
kami pun jadik macam budak2..hahaha..
xleh nak fokus wat kerja bila dah ada jumpa plastisin depan mata..huhu..
mainan yang kami ciptakan tu aku akan paparkan pada next entry..
kerana aku tidak sempat mengambil gambar ciptaan kami tu..
kerana ia belum siap..
so enjoy da picture..

ahli2 kumpulan aku..
Cik Nadia..
sedang mencari bahan di internet..

Cik Rita..
sedang.. umm..tak tahu..hahaha..
wat bingkai..

En Airil..
sedang membuat apa ek?
dia nie asyik main2 jek..
bukan wat keje..
wat benda lain..
xsenonoh..huhuhu..;p

Memberi tumpuan mengguling plastisin..
excited giler bila dapat main plastisin...hahaha..

ha..nie lah ciptaan kami..hahahaha..;p
Bukanlah..
ni ciptaan si airil..
xde benda nak cipta..
benda nie gak nak cipta..
hampehmu..

ha..ini ciptaan yang sebenarnya..hahaha..
bukanlah..
kan dah kata x siap lagi..huhuhu..
ni saja2 wat mengisi slot entry..hahaha..
tiba2 teringat Shin Chan..
wat la benda nie..hahahaha..;p

p/s: tak siap lagi assgmt nie pun..huhuhu..

Comments