Homesick..? erk?!

August 10, 2009

First time dalam jangka masa dah nak 2 tahun aku berada di universiti aku rasa homesick..
sebelum ni x..
tak tahu nape..
hati ni meronta-ronta nak balik..(ayat xleh blah..!hihihi)
aku asyik merenung wajah2 family aku di laptop..
ma aku dah r tak bagi balik..
kerana penularan virus2 H1N1..
dia risau aku g tempat crowded..
kalo leh duk dalam kolej je..
bosan seh..
sebab virus vavi lah..*sigh..
aku merindui adikku..
dia sedang bercuti..
memandangkan sekolahnya ditutup seminggu akibat H1N1...
dan kepada adik beradikku lain..
rindu nak gelak macam cipan...hihihi..

ketensionan di kolej mula terasa..
n i don't want talk about that..
besok kelas di induk..
kelas research metodolgy untuk thesis..
esok kami akan diberitahu supervisor untuk thesis..
harap2 aku dapat Dr Norizah untuk thesis Terjemahan..
i hope so..
akhir sem ni aku akan pergi bercuti..
macam tahun2 sebelumnya..
tapi tgk keadaanlah, sebab H1N1..
Insyaallah kalau ada rezeki..pergi punyer..:)


Currently listening song I can walk on water I can fly by Basshunter..

see ya in da next entry..;)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts