Keje Aku Kat Kelas..


apabila kebosanan melanda..
dan apabila topik itu membosankan..
inilah keje aku!
wat burung jenjang?jinjang?(mana satu eja nie ek?)
umm..aku wat benda ni bila aku merindui seseorang..
dan aku burung nie sebab aku merindui adik aku ekal..
rindu nak dengar dia wat lawak..huhuhu..
aritu balik kampung pun x dapat jumpa..
sebab dia malas nak balik..
rindu kat orang yang leh wat aku gelak giler2...:(
i really need someone who can make laugh giler2..(apakah?!)
myb miss my brother so much..
sampaikan tulis entry ntah apa2..
k,abaikan..huhuhu..

minggu nie aku rasa minggu yang mentensionkan..
3 test for this week, 1 assignmnt to submit next week n 1 exercise must submit this thursday..
uwaaarghh.. ketensionan sudah bermula!!
dan paling x mengumbirakan..
aku tak dapat nak balik kampung untuk bersahur dan berbuka puasa untuk hari pertama bulan Ramadan nie..
ini kerana assignment punya pasal..(tiba2 salahkan assgnmt..boleh kah?)
tapi xpe..nak wat macamane..
dah namanya student..
redha jelah..
hmm...:(

k,la see ya in da next entry..;)

P/s: entry ntah apa-apa...

Comments

  1. Sabar - jangan too tension okay!
    Why dont u go out - jalan-jalan

    ReplyDelete
  2. thanks..
    nak kuar jalan takut!
    H1N1..!hihihi..;)

    ReplyDelete

Post a Comment