Picture later..

October 21, 2009

geram...sebab dari tadi upload picture xdapat..aku baru dapat picture photoshot aku ngan atan athen tadi..walaupun tak banyak..tapi aku suka!hihi..gambar2 masa buat video german pun dari tadi upload takleh..hmm..esoklah gamaknya...hu..

tadi aku pulang kerumah hampir pukul 9 malam.. kerana ada test german tadi.. listening n reading.. aku dan atan merupakan last person yang disoal jawab tadi masa german.. tapi berbaloi gak..sebab aku dapat jawab dengan agak baik..Alhamdulillah..dan hari nie jugak banyak kelas yang terakhir..sedih jek bila last time dapat jumpa lecture.. lagik2 lecture yang bukan dari falkuti aku.. bila la dapat jumpa lagik.

esok aku ada test CTU pulak..hmm..nak kena baca 8 bab.. tapi the best part.. aku akan pulang ke kampung! kiranya mengambil restu sebelum exam le nie..(ayat xleh blah..).. next week aku akan exam..so harap2 tiada gangguan macam semester lepas.. Amin..

p/s: see ya in da next entry..terlalu busy hari ini.. ;)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts