Merah Makngah!

October 03, 2009

ye..tau merah menyala baju kami..hihi..
kami memakainya untuk presentation..
aku dan tini..
tapi nadia juga memakai juga warna merah..
so sebelum kelas bermula ini kerja kami..;)
kami bukan bergaduh..
tapi masing2 argue siapa yang paling tinggi..
dan semestinya cik tini yang tinggi..hihi..


Ok2..nie bukan sesi membuli..
tapi aku geli bila orang peluk aku..
dan nadia tahu aku begitu tapi stil mahu memeluk aku..huhu..

apa kaitan dengan entry sebelumnye?
takde pe kaitan pun..
tapi selepas kelas CTU..
kami bergerak ke induk..
sebab ada kelas..

balik sahaja kelas..
kami tunggu bas lama sangat..
dari pukul 4 lebih sehingga kul 6ptg..
bas masih tidak datang..
tu gambar kami melepak ditepi jalan..hihi..

pada waktu tersebut aku terfikir pelawaan abang aku untuk membawa myvi tu ke shah alam..
kerana abang aku sudah menggunakan kereta lain..
tapi..
aku fikir jugak duit minyak dan berbagai lagi..
keselamatan kereta lagi..
aku tidak mahu menyusahkan family aku dengan menaja kehidupan aku..
aku sudah 22 tahun..
tahu fikir susah dan senang..
dan bagi aku..
biarlah aku berdikari..
belajar apa itu susah..

biarlah aku berdikari buat masa ini..
supaya aku tidak terlalu manja..
bukan aku tidak mampu untuk pakai duit aku..
tapi duit itu aku simpanan untuk aku pergi ke New Zealand x lama lagi..
Insyaallah..
jika keadaan memaksa barulah aku bawak kereta tu..
xpayah nak pening2..
k,la see ya in da next entry..;)

P/s: keluar makan dengan sahabat aku tadi..memang best la! duduk kedai tu macam kedai bapak kita jek..hihi.. sis you're the best!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts