ahlamak aii...menyusahkan betul!

October 01, 2009

macam dah jarang je aku post entry sejak menjak nie..
tapi aku masih bukak blog aku..
tapi nak post aku tidak berkesempatan..
terlalu banyak kerja yang perlu dilakukan..
aku rasa selepas raya ni dah start busy dengan assgnmnt, presentation, test dan macam2 lah..
sehinggakan plan aku untuk hari jumaat dan sabtu ini terpaksa dibatalkan..
rasa macam nak cekik orang je..(sabar2)

hari jumaat ini aku dah plan dengan sahabat aku untuk kuar memandangkan dia cuti..
dan menemankan aku pergi ke suatu tempat..
sahabat aku ni dah lah susah nak cuti..hu..
sebab ari jumaat aku hanya ada kelas pada waktu pagi..
so, tiba2 diberitahu ada kelas ganti untuk kelas yang terpaksa dibatalkan semalam..
aku rasa ok lagi lah..
memandangkan mungkin lec tersebut ada hal xdapat dielakkan pada hari tersebut dan terpaksa membatalkan kelas..
lagipun subjek dia amat penting..

hari sabtu?
makcik aku wat BBQ di rumah beliau di damansara..
dan hari ini tiba2 diberitahu ada modul pada hari tersebut..
(yang sepatutnya dah buat pada sem 1 hingga sem 3, tapi kononnya ada pihak tertentu terlepas pandang..dan menyebabkan semasa cuti semester orang tengah bercuti syok,kitaorang bermodul..dan pada waktu tersebut menyebabkan tiket2 yang telah dibuat tempahan awal burn macam tu je..*&%$!!!!)

mengapa aku marah sangat..
sebab baru diberitahu..(xkan terlepas pandang lagi kot? *sigh..)
aku dah lah xdatang umah paksu last week memandangkan aku on the way balik ke kolej waktu itu..dan haripun dah malam..
so aku ingat nak pergilah umah makcik aku sebagai pengubat luka dapat jumpa sedara2 aku yang tak sempat aku jumpa masa raya..

nak kata aku marah memang marah..huhu..
tapi nak wat macamane kan?
kang tak datang modul x dapatlah aku graduate..
tapi satu je untuk org tertentu..
jangan terlepas pandang..*sigh
benda nie patut dah wat awal2 lagi..
dan benda2 ni suka diberitahu last2 minit..
menyebabkan student kelam kabut!
karang aku cakap lebih2 ada pulak yang tak puas hati..
tapi memang aku tak puas hatilah!

P/s: *sigh.. serius annoying betul benda2 macam nie!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts