Mood Kemalasan Melanda..Apakah?

October 11, 2009

Ye, saya tersangatlah malas.. Amat malas.. Kerje menimbun x siap.. Preparation untuk 3 pembentangan minggu ni x buat apa2 lagi.. Eh jap... Bukan ke aku xpenah wat preparation..ok..abaikan..hahaha.. Mungkin aku terlalu pening dengan kerja yang tak settle2 lagi nie.. Ha! tu ar selalu sangat buat kerja last minit.. hu..

aku baru sahaja menerima pangilan dari ma.. hu.. hari yang serabut menjadi tenang setenangnya. ma aku call menanyakan khabarku yang jauh di perantauan.. umm..jap.. xlah jauh sangat pun.. hahaha.. mungkin aku dah lama tak pulang ke kampung menyebabkan kerinduan itu melampau jadinya. dan menyebabkan aku termimpi2 adik beradikku.. alahai... adikku yang kecil.. terlalu merindui aku sampai sanggup tabahkan hati, jiwa dan raga tidur keseorangan di bilikku.. (Kak Anor pun rindu sama kamu jugak lah Mira. Terlampau rindu. hu..)

adikku aikal sudah banyak kali bertanya bila mahu balik kampung.. hmm.. mau share citer pasal awek kamu la tu.. (awek adikku memang baik, boleh sudah jadi calon adik ipar aku.. Baru calon jek eh..hihi..) so mungkin aku akan balik. tapi tak tentu lagi. mungkin balik atau mungkin terpaksa tunggu sehingga ahkir semester baru pulang..:(

hari ini tersangatlah malas keluar mana-mana. semalam pun sama. di kolej aku bermacam-macam aktiviti kolej diadakan. baru tadi aku melihat persembahan bunga api di beranda umah aku.. cantik! teringat kenangan aku melihat bunga api bersama family di A'Famosa Resort..(family lagi.. ok..aku memang dah kena homesick!)..hu..

k,la lagi lama aku menaip lagi ntah apa2 aku merapu. huhu.. baca entry ni pun tahu aku tersangat merindui family kan? huhu.. ok, see ya in da next entry..;)

P/s: kepada seseorang. Iye.. saya juga merindui kamu lah! balik sini cepat2..;p

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts