Rambut merah: Wishlist.

aku harap dapat warnakan rambut aku warna ini..
korang rasa mak bapak aku bagi tak aku masuk rumah dengan rambut ini?
hahaha..gerenti mak aku cakap cool!hahaha..

tak lah mak aku akan cakap macam ini...
"Anor, takde merah lagi? merah saga pun ok gak"
hahaha..
dan pasti mak aku akan memperli sepanjang rambut aku sehingga rambut aku dihitamkan balik..hahaha..

aku sanggup kena bebel daripada kena perli..
tapi sayang..mak aku tak suka membebel...
mak aku suka memerli..hahaha...
perli menusuk kalbu beb!

pe-pe jelah..
redhairs adalah satu termasuk dalam wishlist aku...
haha...rasa-rasa aku buat tak?

see ya in da next entry

Comments

  1. haha...bila ko mau kasi colour rmbut ko?hihi

    ReplyDelete
  2. bila aku tak balik rumah sebulan...hahaha..
    tapi aku kan pasti buat!heheheh

    ReplyDelete
  3. xde hal...
    dah warnakan..
    aku datang umah ko eh...

    ReplyDelete
  4. ak pon nk wat jugak...real nyer..skung!!!hahahha

    ReplyDelete

Post a Comment