Pulang ke Melaka, saya di sambut dengan mat rempit jatuh bergolek.

Aku sampai ke Melaka pada hari Jumaat lepas dah pukul 2 pagi..
apa angin agaknya abang aku bawak berjalan pusing-pusing sekitar Melaka pukul 2 pagi..
katanya mahu melepaskan geram..
sebab dia kata kat tempat dia berkerja malam-malam tiada kehidupan..
ok..dengan mak dan ayah aku dia bawak sekali..
almaklumlah..
mak dan ayah aku yang mengambil beliau di KLIA aritu..

memandangkan ari tersebut cuti wesak day..
biasalah mat rempit banyak keluar ibarat kelkatu..
baru aku perasan..
melaka banyak melahirkan mat rempit..
mat rempit jatuh depan mata sebab nak willy
tapi x perasan bawak penumpangnya berat..
jatuhlah bergolek depan mata..
nasib baik mat-mat rempit lain sempat mengelak..
kalau tak...arwah dah..haih..mat rempit..mat rempit..

itu cerita di Melaka.
aku baru sahaja sampai di Shah Alam..
di hantar abang aku dan ditemani adik-adik lelaki aku..
mereka mahu ke lowyat..
aku nak ikut..
seperti biasa sering di abaikan...heh..
menci mentang2lah aku perempuan..
nak mengekor pun xleh..huh.

sebelum aku masuk umah sewa..
macam-macam pesan diberi..
sempat jugaklah diceramah..
haih...
mencik..
huhu.

nak tunjuk pakai selendang baru..
ngada!

see ya in da next entry..

Comments