Menjawab tag

aku telah di tag oleh cik Amy..
haih..makcik ni keje dia mengetag aku je..hehehe
so memandangkan aku sedang lapang..
aku menjawab la tag beliau..

tag ni aku kena buat..

1. bukak FB
ok dah bukak dengan jaya...:)

2. ambil gambar dalam album ke 8
album ke 8 dari 20 album..
album ke 8 tu tajuknya sesi bergambar

3.selepas itu ceritakan mengenai gambar itu.
gambar ini di ambil semasa sesi photoshoot dengan fida n AtanAthen..
masa tu aku semester 4..
kat library puncak perdana..
ada event pasal photoshoot ni..
aku ngan atan memang suka benda-benda ni..
dah alang-alang tu..
g la bergambar dengan jayanya..
dibawah ini gambarnya...:)

dah siap!

ok next tag!
eh..dah takde!hehehehe...

aku malas nak tag sapa2..
kena tag lapan orang..
tapi kan..kan..
sapa nak jawab..
jawab eh..

see ya in da next entry!

Comments