Anor kau dah macam panda....


bila tidak cukup tidur..
mata pun sudah ibarat macam panda..
dah alang-alang kalau badan macam panda..
pun ok jugak..;p

terpaksa tidur sekejap..
kerana pasti akan akan kembali bangun..
anor last paper!
bertahan..!

thanks to him menemani aku ketika study subuh-subuh...
kalau tiada dia..
mungkin aku tidur lena dah..hehehe..;p

P/s: saya kenal sayang saya..:)

see ya in da next entry!

P/s: sebab inilah saya sukakan panda...:D

Comments

  1. memang betul kan kadang2 nak tidur susah then bila tak cukup mata sakit pas tu tak segar kan badan...

    Buffered Earnings 2 Sekali

    ReplyDelete
  2. yup betul!
    tido kena cukup..
    kalo x..
    mata dah mata panda..:)

    ReplyDelete

Post a Comment