Aku mahu makan ini!

aku mahu makan ini..
jiwa aku tengah runsing..
nak makan banyak-banyak..
walaupun aku dah makan ABC ini dua hari lepas..
tapi gambar ini berada di Handphone aku..
menyebabkan hati aku menyentap-yentap mahu makan ini..

ABC ini..
harga RM3..
hanya di Fradoo di Seksyen 2, Shah Alam..

ada sesiapa mahu temankan?
aku belanja..!

P/s: Kucingku mahu mula makan sikit.. setiap jam mesej ma tanya pasal kucing.. huhu.. menyebabkan mak aku rasa aku ni sungguh annoying giler..heh...

Comments

  1. demm!!! sedap giler tu!!!!! wa mau mkn!!!!

    ReplyDelete
  2. jom blanje amy...
    amy doa erah anor sihat semula...
    amy taw anor syg sanat erah...

    ReplyDelete
  3. Jom aku temankan sok.hihi...

    ReplyDelete
  4. jom!!!...aku bace pasal kucing ko smlm tp xtau nk komen ape sbb binatang yang aku bela cuma farid mofasad je...haha

    ReplyDelete
  5. to jimmy
    jom2! datang shah alam..
    aku tunggu ko!

    ReplyDelete
  6. to farah
    amy balik cepat! rindu sama kau makcik! cepat aku belanja! tawaran seminggu je..hihi

    ReplyDelete
  7. to sal
    jom! jumaat boleh?khamis kelas lah..hehehe

    ReplyDelete
  8. to wong ah ian
    jom!
    xde hal lah..
    owh..baru aku tahu farid tu belaan ko...
    apa ko panggil dia?hahah

    ReplyDelete
  9. jom..biler..???hehehe
    ak sakit pewot ni........
    argh!!!tension nyer!!

    ReplyDelete
  10. Jumaat? Ble bah kalo ko haha...
    Aku on jak.;p

    ReplyDelete
  11. to kiranamalam
    jumaat petang?jom2...makan ABC dgan member2 aku..:)

    ReplyDelete
  12. to sal
    jumaat petang ok?
    nanti aku roger ok?

    ReplyDelete
  13. dak kecik.. akak leh teman.. blanja akak ea...

    ReplyDelete
  14. heheh..
    boleh je kak..
    tunggu anor jadik kaya dulu la..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment