cerita semalam, hari ini dan bakal hari seterusnya..:)

May 10, 2010

ok.. aku beronline sekejap..
kerana aku baru pulang dari Jonker Walk, Kampung Mortem, Jetty dan makan-makan di Batu Berendam..
aku berada dalam keadaan letih teramat..
sebab pagi tadi..
berjalan-jalan..
tapi kali ini lebih banyak ke muzium..

semalam..
ke Port Dickson..
dan semasa pulang dari PD ke Melaka..
Aku, Senah dan Atan Athen mengalami perjalanan yang mengerikan dan menyeramkan..
dan mungkin akan diingati sepanjang hidup..
tapi Alhamdulillah..
kami selamat...:)

entry bergambar akan muncul..
tetapi lewat!
so..
tunggu je entry di blog Atan Athen ok?
rajin-rajin la bukak blog beliau...

cerita seram dan perjalanan menjadi pemandu pelancong yang tak berapa sangat...
akan muncul..
tapi lewat la...hehehe

aku akan busy berdating dengan si dia selepas ini..
waktu untuk bersama-sama kawan sudah..
sekarang untuk masa bersama dia pulak!
walaupun dia sibuk membuat research di Lab..
tapi serius... dia sudi meluangkan masa bersama setelah dia pulang daripada universiti beliau..
aku amat hargai apa yang dia lakukan pada aku..
kerana bukan senang nak mencuri masa seorang pelajar master..
lagi-lagi kos kejuruteraan mekanikal..
tapi apa yang dia buat.
amat aku hargai..:)

dia seorang yang sweet sangat-sangat..:)
(amy ko mesti bayangkan muka aku mcamane kan?hehehe)

apa-apa pun..
see ya in da next entry!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts