Satu entry mcam2 citer..apakah?

February 05, 2010


boleh lak nak wat bnyk cite dalam satu entry ek? busy ma.. terlampau busy...

ku busy..
aku sibuk dengan assgmnt, test, kerja, dan bla..bla..
adat le tu student...hai..g kelas pagi..balik umah petang..
masa terluang petang tu tido sekejap walaupun aku rasa xleh tido..
kadang2 xmakan malam..huhu.
bukak internet pun sekejap2..macam da xde mood nak bukak..kalo on pun fb dan ym..

kes interview
salah satu subjek aku ada tugasan untuk menwawancara orang..
so terpaksa cari tokoh...mintak pendapat ma aku.. sebab dia byak kenal orang pangkat tinggi di jabatan kerajaan. tapi bnyak protokol..last2 ma aku bg suggestion.. paksu aku..
seriusly aku x tahu pangkat pakcik aku...(apa anak sedara da)
aku tanya pakcik aku... pengarah urusan ke?
dia kata agak2 ala..
bila aku bukak laman web syarikat pksu aku..aku terpegun..
sekarang aku dah dapat orang di interview..
cuma mencari waktu untuk terluang..
kerana dia orang sibuk.
sekarang sudah mulai sibuk untuk menyiapkan soalan dan akan emelkan kepada beliau.
harap2 berjalan lancar..

ym penghubung kami
ym dan webcam jelah dapat menghubungkan kami..
itu pun waktu malam lepas maghrib..
dah lah xdapat jumpa..
cuti midterm ni pun..
besar kemungkinan tidak akan dapat berjumpa..
kerana besar kemungkinan family ku ingin pergi bercuti..
memandangkan abang aku balik kesini..
pastu dah sibuk balik shah alam awal kerana untuk sesi interview.
xpelah..
nak watmacamane..:(

handphone ku sudah rosak!
ye..terpaksa aku keluarkan duit beli hp baru..
terpaksa!
syg hp lama aku..
disebabkan itu...aku kehilangan no hp sahabat2 aku..
tension dowh!!!
tu lah x save dalam sim card!
no dia pun aku hilang..(aku x suka hafal no)
meroyan sekejap aku..
nasib bek sanah ada simpan..
kalo x! haiya..
tapikan nasib bek no emak aku ingat!
kalo x, sila lekuk kepala saya!

kes aritu
kes tu...orang lain yang meroyan lebih..apakah?
mungkin cari publisiti kot..
nasihat aku...
jgn nak sibuk jaga tepi kain orang..kain tu lubang..jaga sendiri..
xpyah nk meroyan lebih..
tau la nk carik publisiti murahan..tapi xpyh ko lebih2 lak!
grow up ar beb!

ok da..da..
sowy.. sudah lama tidak meninggalkan jejak..
aku membaca blog..
tetpi tidak meninggalkan jejak..
i will back soon..
take care everyone..
see ya in da next entry..

P/s: sabtu ahad ada talks..bagus! xde msa nak berehat!!tension!

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts