Rindu Dengan Mereka!!

January 09, 2010


aiseh.. rindu dengan dua ekor manusia nie..
cik nad n cik senah..
kalo merayap dengan mereka..
buat kerja giler tu xbuat memang xsah..!
mereka sekepala!
mereka faham!

kalau..
sorang pandang sesuatu yang pelik..
kami senyap dan pandang antara satu sama lain..
dan..
tetiba..
gelak macam xpernah gelak!

rindu ngan mereka..
kerana..
nak merayap!
nak bergosip!
nak buat kerja giler!
nak lepak2!
nak kongsi masalah!

kerana kesibukan masing2..
kami susah dapat jumpa..
kalo dapat berjumpa..
aku balik..
gerenti sengih sampai dalam tidur..
serius!

walaupun ada hp..
kami lebih suka membincangkan banyak perkara di Facebook..
sorang sedih..
yang len mesti dengan advancenye..
akan hantar comment..
tetapi selalunya kami suka nak belasah org..
rutin kami..
err..bukan..hehehe..

pe2 hal pun..
guys! i miss u all damn damn much!!!!
*mereka ni adalah antara orang penting dalam hidup aku..

sorang sedih..
yang len pun mesti sedih!
ohye.. kami sudah berkawan sejak kami bersekolah rendah..:)

see ya in da next entry!

P/s:bukan mahu mengabaikan sahabat2 yang lain.. aku tetap sayang mereka.. tapi mereka diatas..merupakan sahabat yang paling faham perangai aku! serius..susah nak dapat sahabat seperti mereka.. susah senang mereka bersama aku. dan bukan macam macam "sesetengah "manusia..apabila susah pandai mencari kita.. :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts