Kelas...Ohhh..Kelas...


macam capang je ek nak paparkan gambar kelas ek..
ok2..ni la kelas aku sekarang..
yup pc dihadapan mata..
kelas kami di menara..
tingkap 9 lak tu..
so pagi2 da berpadat2 nek lif
sabar jelah..

walaupun Uitm telah memblock segala rangkaian hiburan seperti youtube,FB,Ms dan bagai2 lah..
kami sentiasa ada cara untuk membukanya..hehehe..
so sampai kelas..
wajib membuka segala laman web..
hehehe..
tapi aku..
macam dah bosan..huhu..
sebab kat rumah dah ada internet..
so dah tak tahu nak bukak apa dah..
so internet macam xde tarikan dah..huhuhu..

so..ni lah kelas aku sekarang..:)




mengapa ada gambar dia ni?
dia ni member sekelas aku..
en airil..
dia ni peminat MU..
tetapi berpaling tadah..
pakai tshirt Arsenal
Ngok ngek jek ek..
Kata hard die fans MU..
tapi pakai tshirt Arsenal..
apa barang bro!
(mampus! gerenti kena tibai ngan airil esok!!!)

see ya in da next entry!!:)

Comments

  1. ewah2 anor...
    msuk jgk pic aku tu....

    ReplyDelete
  2. pakai softwere pe yer??

    ada dgr citer dak uitm otak comp giler babeng leh amek soalan exam dari komp lect... perggghh... betol??? hebat juga bkal2 graduan2 uitm nie... huhu

    ReplyDelete

Post a Comment