Hu.. Nape macam ni..:(

Godaan Pertama: Daripada ma aku..:(
balik syg.. nanti ma nak belanja makan sempena "hari tua". ma syg anak2 ma..

Godaan Kedua: daripada dia
balik la. nak celebrate sama2.. =.='

Godaan ketiga: daripada sahabat2 aku di sana
kitaorg open table sempena ko tau x! balik dowh!!

Result: aku nak sangat2 balik..serius nak balik.. tapi banyak assigmnt nak kena hantar minggu depan..4 ok...DIULANGI 4 Assgimnt ok!!! hu.. boleh tak aku nangis sekarang?(already cry pun..)

malam isnin ni dan hari isnin ni aku tidak mahu menjejakkan kaki keluar dari bilik! huhu.. budak2 dah cakap nak prank kan aku..hu..(korang syg aku kan? xde tepung+telur+air kan?huhuhu...)

See ya in da next entry..

P/s: Aku sanggup ponteng kelas ari isnin ni dowh!!!hu...:(

Comments

  1. telur+tepung+air...
    menarik 2 an...
    tanda kasih sayang...
    x gi klas...
    kat umah pun ada...
    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. jgn la blk wei....ak dh ready ni...meh kite mkn sesame yer

    ReplyDelete
  3. to amy
    amy jahat!!!!!:(

    To atan athen
    ko belanja ea..xmo ada telur+tepung ea..hu..

    ReplyDelete

Post a Comment