Mood tidak ada!!

January 01, 2010


5 orang sahabat aku ajak g konsert malam ni di Melaka Mall..
aku tolak..
mahu bersendirian2..
sorry guys..
nope in da gud mood today..hu..

last2 aku capai kete..
g jalan sowg2..
pegi pantai..
lepak2..
pastu singgah beli barang keperluan untuk semester baru..
lama gak aku g shopping..
nampak KFC..
singgah..
beli KFC untuk family..

dalam masa berapa jam je..
beratus duit terbang..
apa ntah aku beli barang keperluan..
xdelah bnyak..
lupa..aku main capai je tadi apa yang aku nak..huhu..

esok..
sudah mahu pulang..
perasaan sekarang?
sedih..
malas..
malas nak packing barang..
satu pun blum kemas..
haiya..hmm..

sedih pun ye gak..
marah pun ye gak..
terkilan pun ye..
hanya seseorang je tahu mengapa aku begini..

see ya in da next entry!! :)

P/s: sorry to my friend..really want to go to the konsert..but..i'm not in da kind gud mood..really2 sorry..:(

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts