Rasa mcm nak demam jek...hu..

January 05, 2010

tiga hari berada di shah alam..
asyik shopping jek..
yup..beli keperluan..
beli langsir la,kipas lah, n bagai2 lagi lah..
ada picture tapi serius aku malas nak upload..
malas nak transfer kat laptop.

hari ni first day g kelas?
lewat!
kul 9 pagi baru sampai kelas..
xpe2..esok pastikan g awal2..hu..
mood nak g kelas tu...
malas!
malas nak bangun pagi tadi..
tu yang sebab lambat..
nasib baik hnya ada satu kelas jek tadi..
pastu g beli barang lagi..huhu..

sorilah..hari ini tiada mood sangat..
sebab dari malam tadi badan rasa x sihat..
sekarang ni pun tekak cam x sedap jek..hu..
hidung xleh nak bau apa2..

tadi masak tomyam pun..
xleh nak bau..hu..
tapi sedap!(nasib baik deria rasa aku ok lagi!)
first time msak..
ok lah!
hasil usaha aku ngan budak2 umah aku..huhu..
hmm..esok mau masak apa ye?


see ya in da next entry..

P/s: mood tiada..mybe aku rasa tidak sihat..fiq kata aku nak demam rindu..hmm..yelah kot..huhu..

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts