Forum: Kami telah membuat sebaik mungkin...: )

Ini kisah forum semalam..
kami telah membuat sebaik mungkin..:)
forum pada peringkat akhir ini..
lec kami mengambil markah untuk subjek ni..
tapi apa yang aku tahu...
aku telah cuba sedaya upaya..

tengok jelah gambar ok..:)

aku rileks je boleh ambil gambar!
dorang ngah kusyuk menghafal!

Kumpulan kami..
sebelum forum dimulakan..
tajuk forum: Kaum wanita kini menguasai kemasukan di IPT. Tercabarkah kaum lelaki?
aku memang jawatan sebagai menteri di pengajian tinggi

Group ini buat isu pasal pembantu rumah..
umm..aku tak ingat sangat tajuk dorang..
tapi pasal pembantu rumah memberi kebaikan atau keburukan..
xsalah la..

Group ini pulak bawak isu pasal Facebook..
adakah FB memberikan kebaikan atau keburukan..

forum kami dirakam di studio..
geli dowh tengok video sendiri kat kelas..ngeee..!
tetiba tengok diri sendiri..
aku malu lak sebab nampak lembut giler masa forum!
apapun..dah settle satu tugasan...

see ya in da next entry!

Comments

Post a Comment