Awards!

April 29, 2010


Syarat menerima award ini..

1. buat 1 entry tentang award ini
copy badge "BEAUTIFUL BLOGGER AWARD"
untuk letakkan di blog anda..
badge dah pun dicopy..
entry pasal award ni...
bagi pendapat aku...
semua orang cantik..
cara kita melihat dan menghargainya..
bagi aku..
cantik adalah sesuatu yang subjektif..
setiap orang mempunyai pendapat masing-masing..
dan bagi seorang yang cantik..
adalah melalui dalamannya..
aku tidak lihat pada luarannya..
tapi pada dalamannya..
jika buruk di dalamnya..maka buruklah luarannya..walaupun cantik bagaimanapun anda..
sekadar pendapat..:)



2. Ucap terima kasih
dan letak link pemberi award
pada entry tersebut.
TERIMA KASIH KEPADA AMY FARAHANA..:)
Macih cayang!



3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima Awards.
umm...aku serahkan kepada semua...followers or readers..
aku tidak nak mengetag semua orang..sebab semua orang layak..
ambik ok..jangan malu2..:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts