cerita hari ini..:)

April 24, 2010

hari ini bangun lewat... tersangat lewat.. matahari sudah tegak di kepala baru nak bangun.. itu sebab dengar budak-budak bising main badminton.. tengahari bising.. petang pun turut bising.. nak marah.. fikir kesian kat budak-budak ni sebab tiada tempat nak bermain. dan fikir.. budak-budak. last-last cucuk telinga dengan earphone.

bangun..bangun.. kata lapar. mana taknya.. kul 12 bangun.. haha.. ni pasal tidur bila matahari dah nak terbit. lapar.. ajak amy.. beli je lauk kat luar.. sebab sejak menjak ni dah malas nak memasak.. masak nasi dirumah.. dan gigih pergi carik lauk kat luar.. oh lupa nak beritahu.. tak mandi lagi masa pergi beli lauk.. haha..

beli lauk.. share ramai-ramai..makan dirumah.. lagi jimat.. lepas tu.. hadap laptop.. buku tidak dihadapnya.. sebab ada lagi killer paper isnin ni.. hadap laptop.. layan movie.. macam gaya tengah berbulan madu gamaknya.. haih anor...

bilik serabut.. macam tongkang pecah.. beg berterabur, buku, baju.. haih.. gaya macam busy.. tapi xdelah busy sangat... cuma penyakit M telah tiba... haha..

petang tadi.. cuci rambut.. baru perasan.. rambut sudah panjang lebih bahu.. sebab semester ini aku tidak potong rambut.. kalo sebelum-sebelum ini orang kata jangan potong rambut.. tu lah gigih aku nak potong rambut.. bila orang kata dia tak kisah aku berambut panjang atau pendek.. aku macam nak bela rambut panjang.. haih... pelik.. apa pun.. aku senang dengan rambut panjang ini...:)

sekarang.. perut aku start lapar.. nak makan lah.. sekejap lagi harus study.. hihi.. see ya in da next entry..:)

P/s: farid fernadez sorry yup.. sy tidak dapat join perjumpaan bloggers.. saya harus study... next time saya pergi ok! Genting dan PD tu saya akan gigih pujuk senah ok..:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts