Untitled..:)

December 07, 2009


Sekian lama menyepikan diri..
ayat takleh blah!
sedikit busy kebelakangan ini..
semester akan bermula tidak lama lagi..
aiseh..
dan result jugak bakal kuar..
10hb..
ready jelah cik anor..

dan ada juga peristiwa mengecewakan aku hari ini..
but..it's ok..
dah ok..(tapi x secara keseluruhan..Sowy)

oh..
i miss my friends..
a lot..
and..
to my brother..(hey,dia dah ada kete baru disana!apakah?)
i miss him a lot..

FB?
serius..
baru hari itu aku kata nak delete.
serius xjadi nak delete.
bila majoriti sahabat2 aku comment jangan delete..(syg jugak korang kat aku)
sowy guys..
aku xkan delete so xpayah risau tahap cipan..
(syg korang...)
FB aku hanya terbuka untuk sahabat2 rapat dan familyku..
so kepada yang tidak aku kenali..
harap maaf la..
pening gak tgk hari2 ada request daripada yang tidak kenal..
maaflah..

ok..
esok2 je aku sambung citer yup..
see ya in da next entry..:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts