today punya story

December 21, 2009

so kepada reader..
sila abaikan entry dibawah ye..
aku xkan marah orang tanpa sebab..
prinsip aku senang je..
orang buat baik..aku buat baik..
orang buat taik..aku xjoin pun..aku suh indah water cleankan je..

so ini story pada hari ini..
bangun2 pagi..
padahal subuh2 bwu terlelap..
msj dia..
dia memang bangun awal..
so pastu..
siap2 pe patut..
daniel dah call kata dah sampai..

mamat tu kata kul 11..
kul 11 lah dia terpacak kat depan umah..
teman dia beli barang..
shopping2..
mamat ni kalo bab beli barang boleh bosan..
cerewet benar..hahahaha..
satu kedai ke satu kedai..
last2 masuk levi's baru dia beli barang..
aduhai..
lepas tu apa lagi..
makan ar..
kuar ngan dia makan jelah!
alasan dia..
kat malaysia ni lah dapat merasa makanan malaysia..
aku selalu bising ngan dia..
balik malaysia..
keje kat malaysia..
berbakti dengan tanah air..
kat sana ada pe?
mat saleh topless je..
hahaha..
dia gelak mcam sebulan tak gelak..!

pe2 pun kuar dengan member bek aku nie..
aku xpernah lupakan si dia!
nakalkan aku..
si dia ngah kat lab wat research..
aku kuar berhappy..
(tetiba rasa bersalah kat dia..huhu)
pe2 pun you are special!

so kepada sahabat2 ku..
terima kasih..
sayang kat korang..
tanpa korang..
siapalah aku!

(aku mau buat bbq di a famosa resort..sapa mau ikut?)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts