Aku, dia dan rumah sewa

December 15, 2009

hari ini barulah aku rajin sedikit untuk mengepost entry..
sebelum ni aku hanya rajin blog walking disekitar malaysia..
seperti biasa aku agak sukar meletakkan jejak di blog2 aku lawati..
sekadar membaca menambah ilmu...
ini cerita sedikit sebanyak..

aku:
sekarang aku amat gembira dengan kehidupan aku..
walaupun sedikit masalah..
tapi dapat diselesaikan..
yeah!

rumah sewa:
aku sudah mendapat rumah sewa atas pencarian sahabatku..
walaupun ada berbagai masalah pada mulanya..
tapi dapat diselesaikan..
tension jugak..
tapi berbaloi dengan cabaran tersebut..
aku dah dapat rumah di seksyen 7..
dilengkapi dengan peralatan rumah..
dan kemudahan internet..
Alhamdulillah..
deposit telah pun dibayar..
dan seterusnya hanya menanti nak menjengok dan pindah..
dan mungkin aku pergi minggu hadapan..
so again..
terima kasih atas sahabatku..
penat lelah dia mencarikan..
so dapat ptpn..
aku belanja ko eh..
amy! ko pun kena belanja dia sekali..hehehehe..(miss u makcik!)

Dia:
for the first time..
aku cerita pasal dia di blog..
(atas permintaan dia seh!)
(hahaha...nah!nak sangat suh citer pasal kamu di blog..ambik!)
xbanyak..
dia peneman aku bila aku kesunyian,kesedihan,ketensionan dan berbagai2..hehehe
walaupun dia busy sebagai master student..
masih melayan aku dengan baik..
masih melayan rajuk aku yang ntah apa2...
masih melayan masalah aku yang ntah apa2..
dia sentiasa cool..
(peace!)
(kamu!jangan sengih memanjang okeyh!hahaha)
aku tak pandai bercerita mengenai seseorang..
tapi inilah yang lahir secara ikhlas..

so..guys..
inilah cite sedikit sebanyak..
aku tidak tahu mengapa mood untuk menulis aku sudah berkurang..
mungkin kesibukan aku dengan mengedit photo sejak menjak nie..
see ya in da next entry..:)

P/s: awak! sy xsabar nak tunggu awak belanja saya mam pizza! jom g esok!hahahaha..;p

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts