Update

December 29, 2011

Salam.

Dah lama tak update memandangkan sibuk. (sibuk la sangat). Masih tidak tidur kerana tengah sibuk packing barang. Seperti biasa aku masih tidak boleh manage berapa banyak barang nk kena bawak sebab aku rasa  semua penting. Walaupun sering diperli En Kekasih seperti biasa bawak je satu bilik. Tempah lori kan senang. Sigh.


Ok. Sibuk kemas barang untuk apa? Starting next year aku akan berkerja di satu company di Kuala Lumpur. The big step i make. Berhijrah for much better life. (Errr.. for much money i think?) Siot mata duitan. Hahaha. nope lah. Ada rezeki dan peluang aku pergilah. And the most reason i extremely happy is because my BFF and En Kekasih is soooo close to me. Nad silalah berhijrah ke Shah Alam ok. Haha. Oh lupa Atan Athen juga ada..:)



So memandangkan dah nak pukul 4 pagi dan barang masih belum berkemas. Sebelum kena bambu dengan En Kekasih awal-awal pagi esok sebab ada barang tertinggal dan kemas last minit oleh itu baiklah saya sambung berkemas lagi. En Kekasih suka membebel sejak menjak ni. Apa pun tak boleh. Hihihih..


See ya! Bubye.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts