Kerinduan Dari Jauh...

December 31, 2011

Memalam ni feeling pulak. Tak boleh tidur. Aku tengok gambar-gambar yang tersimpan dalam laptop aku ni. Gambar-gambar semasa di Universiti. Masing-masing lepas habis belajar berkeliaran di serata Malaysia ni. Ada yang sambung master dan ada juga yang bekerja.



Bila belek-belek gambar ni dah setahun dah tak jumpa dorang. Rindu pulak nak berjimba sama-sama, makan-makan dan bergambar sama-sama. Dengan diorang ni lah aku belajar banyak benda dan pengalaman. Bergaduh berbaik dah jadi asam garam dah. Tetapi itulah mematangkan kami. 



Starting tahun depan ada kawan-kawan yang bakal berkahwin. Siapakah? Tekalah hihihi. So, waktu itulah kitaorang planning bakal berjumpa. Insyaallah kalau tiada aral melintang. Hope kerja aku tak menganggu. Rindu tau beb! Macam tak percaya je kawan-kawan dah nak kawin. Padahal dulu-dulu selalu main teka-teka siapa kawin dulu, siap main elak-elak memasing. So Wany, nampak gayanya anda yang pertama diantara kita semua.. hihihi..:)








Semua gambar di atas di ambil oleh Atan Athen dan saya pada waktu ketika dulu.:) 

To : Mia, Amy, Wany, Tini, Kak Ju, Agnes, Rita, Nadia dan Atan Athen. Bila nak ambik gambar macamni lagi. Ke nak tunggu masing-masing kendong anak ke? Hihihi...

P/s: Can't wait this April. Tetiba mata masuk habuk.. Nak g cuci lah.. Bubye...:)

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts