aktiviti hari ini..

March 28, 2010


hari ini..
merupakan hari program di atas..
oleh itu..
aku upload gmbar jelah..
gambar terlalu bnyak..
penat dah ni..

apa-apa pun..
kalau nak tengok gambar tempat sekitar yang kitaorang pergi ni..
sila jengah di blog Atan Athen ok...
sila tekan sini..

ok..
ni picture sekitar hari tersebut..
banyak gambar diambil pada awal pagi2 sahaja..
bila dah start tengah hari..
aku dah malas..hehehe..
Ni adalah gambarnya...

oh ye..program n disertai lebih 200 orang..
kiranya 6 buah bas lah..


pe2 pun tengok jelah gambar ok..




ni lec..
ni lah mentor aku..
dan merupakan supervisor thesis aku..
Dr Norizah











aktiviti roket...

rebut kerusi..
ni tak tahu nak terangkan..gambar secara rawak..hehehe..

















aku dah malas nak terangkan segala gambar..
sebab aku kepenatan sangat-sangat..
sebab terlampau banyak aktiviti pada hari tersebut..
apa-apa pun..
aku enjoy!

see ya in da next entry!:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts