A Lot of Story to Tell

November 10, 2009


Walaweh..tajuk tak boleh blah walaupun beberapa hari tak post entry kan? My life is become busy this lately..Fuhh..lega segalanya berakhir..Jap2..not everthing..ada lagi satu paper sahaja lagi..xpe2 lepas nie akan mengenjoykan diri..Yeah!!

aku berada di Melaka selama beberapa hari hari tersebut..walaupun tengah busy dengan nak exam n proposal..tapi sempat mengenjoykan diri.. Terima kasih kepada sahabat baikku kerana sanggup turun dari Shah Alam hanya semata-mata nak karoke! giler ar..karoke tersebut turut ditemani Azuma sensai..kegembiraan kami melampau sehinggakan kami balik nak dekat pukul 2pagi..huhu.:) tetapi memang puas! hihi..

selepas daripada hari tersebut..aku kena gastrik. teruk. dan sampai ke saat ini aku masih sakit. tetapi berkurangan. pada malam tersebut aku tahan gastrik sebab aku tak nak ganggu sesiapa pun tengah tido..(memang habit aku kalo boleh aku tidak suka menyusahkan orang lain..apakah?) n then..guess what? dah subuh barulah aku beritahu ma aku.. dan... sudah tentu kena marah! hahaha.. bawa g klinik dan berbagai lah..but even makan ubat tiada effect.. sehingga ke saat aku tulis entry ini masih perutku sakit. tapi tak seteruk hari pertama aku kena gastrik..so sahabat2 ku menawarkan pelawaan pergilah hospital check balik..hmm..patutnya pergi hari ini..tetapi aku terlampau busy dengan keje yang tak siap..huhu..

cerita mengenai abang ku yang pergi jauh nun di sana tu.. memang sedih! but..hihi..aku akan pergi Labuan sekali! hihi.. aku dulu pernah duk Labuan. a long time a go.. so ada seorang kenalan keluarga ku..dan makcik yang menjaga aku dulu pun masih ada..yup..ada! sebab tu aku temani abangku sekejap(temani?) tiket masih belum ditempah..tapi ok lah MAS RM400lebih sehala(mahal makngah!) takpe..aku pau abang aku jek..hahaha..

kan aku dah kata? terlampau banyak citer.. kalo boleh sampai esok pun tak abis..hu..ok..im in the happy mood actually..;) see ya in da next entry!..;p

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts