Kenangan semester 4

November 16, 2009

budak2 dari batch aku..
Ijazah Sarjana Muda Pengajian Bahasa semester 4
kami semasa merayakan sambutan raya LG211..
Uitm Shah Alam..:)
Amy,Jai,tini dan aku..
picture taken by atan Athen..:)

Sesi photoshoot...
Fida, Atan Athen dan aku..:)


Modul..
walaupun pada hari tersebut merupakan hari yang membengangkan pada awalnya..
tapi pada akhirnya..
menjadi best!..:)
makan bersama-sama digerai beramai-ramai..
menjadi rutin kami..:)

Hari raya..
aku, nad, Azuma sensai dan Sanah..
We really enjoy that day!!
Berbuka puasa di bangan lalang, Sepang..
cantik pemandangan di sana..:)

Gambar inii diambil ketika selesai membuat video German..
dari kiri tini,amy dan aku..
duduk jai..
aku memegang watak anak yng baru pulang dari german..
tini sebagai adik
amy dan jai sebagai mama dan papa..
kesemua latar belakang kami buat sendiri..
kami buat di kelas..:)
main plastisin..
bukan lah..
kami buat model permainan untuk assgmnt kami.:)
red day!
x rancang pun waktu tu:)

gambar yang aku suka..
gambar ni aku ambik masa awal semester..

gambar berbuka puasa sama-sama..
budak2 semester 4...
kenangan tidak boleh dipadam...
melainkan anda hilang ingatan..;p

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts