Good Morning Malaysia!!

November 02, 2009


Wahh... pagi-pagi sudah bersemangat!
Pagiku dikejutkan oleh seseorang..hihi..
mungkin dia terlalu risaukan aku..
yup, this lately is not very gud day for me..
but, he always beside me...
"Sabar,jelah.. bukan semua orang akan berada diatas"
itulah dia duk cakap kat aku..
ulang benda yang sama..
aku percaya kata dia..
sebab apa yang pernah dikatakan pada aku semua terjadi..
mungkin kata-kata orang yang berpengalaman?
mungkin?


so..
i start my day..
dengan menyiapkan proposal!
dan mungkin hari ini atau esok..
melihat rumah..
yeay!
xsabar sudah.
abang aku akan datang xlama lagi amik barang..
tapi aku takde lah excited nak kemas barang kot..
sebab bila abang aku datang baru aku kemas..hihi..

memandangkan hari isnin depan baru ada paper balik..
aku ambik keputusan to going home!!
sanah my lovely friends..
dah already tempah aku..
g karok..
to make sure nyanyi!!
sure..
mengajak azuma sensai untuk memecahkan Mahkota Prade..
dengan nyanyian sumbang kitaorang!
aku pun tak tahu berapa lagu..
my 30 or40 songs?
almaklum sanah n azuma giler mikrofon..hihi(sure sanah sengih baca blog aku..hihihi;p)

that why aku suka balik..
belum jejak ke kampung halaman da ada ajak awal2 kuar..hihi..
tapi..
aku utamakan keluarga dulu..
kalau ada bf pun aku tolak ketepi..
ialah bf boleh di cari ma!!
Family tidak boleh diganti seh..
(tetiba merindui ma aku..)
eh..jap..
nape masuk hal Bf..
bukan aku single?
ok,ok..hihi..
aku single laaa..hihihi..
layan je la bebelan aku pagi2 nie..
a lot of story to tell..
but next time ah..

see ya in da next entry..:)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts