Entry yang bosan kot?

November 11, 2009

First.. hari ini adalah hari yang agak membosankan.. sedikit lor.. bosan tu diatasi dengan melepakkan diri di McD seksyen 2 bersama2 kawan ku..

aku masih tiada mood untuk study..sebab perut aku masih sakit.. owh..aku fikir ini bukan gastrik. dah masuk 3hari aku merana..kejap ok kejap x.. aku tersangat le malas nak pergi check..
(mood malas tu ar boleh jadi penyebab sesuatu)..hmm..

abang aku akan mengambil barang2 hari khamis ni.. hmm.. next week dia dah pergi dah.. aku teman dia sekejap je kat sana.. aku tiada mood nak mengemas barang.. tak rasa excited nak mengemas.. mungkin aku merasakan ini kali terakhir aku menetap di kolej di puncak nie.. semester depan dah kena duduk induk.. betapa tidak sukanya aku.. tapi xpe..perubahan adalah amat penting!

apa2 je aku mengarut malam2 nie.. mungkin perut ku kurang ok..menyebabkan kesengalan aku bertambah2..hahaha.. ok,lah..esok pagi aku akan ke library induk..memulangkan buku untuk proposal thesis ku.. see ya in da next entry..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts