Video: Pengajaran untuk diri aku dan untuk semua orang juga!:)

July 20, 2010

video-video yang aku temui yang menyebabkan aku beristifar banyak-banyak.....
aku harap...
semua dapat pengajaran dari video ini...



video pertama adalah mengenai aurat...
erti menutup aurat yang sebenarnya...
video yang membuatkan aku tengok banyak kali..
aku masih memperbaiki kesilapan aku dalam menutup aurat...
aku harap aku bertudung adalah untuk selama-lamanya..
dan bertambah baik dan baik..:)





video kedua..
mengenai makanan syaitan..
aku terfikir kenapa negara kita tiada iklan-iklan sebegini..

kalau tengok video ni menunjukkan dua buah keluarga..
keluarga yang pertama jika anda perhatikan..
membaca bismillah ketika makan dan makan menggunakan tangan kanan..
oleh sebab itu dapat dilihat mengapa syaitan tersebut kurus dan tidak berani masuk ke ruang makan tersebut..

manakala bagi keluarga kedua..
mereka makan tidak membaca bismillah dan bertengkar di meja makan..
sebab itu syaitan tersebut gemuk..

setelah aku tengok video-video ni..
banyak memberi pengajaran pada aku..
so i like to share with everyone..
sharing is caring..:D

see ya!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts