Dari Perasmian Teater terus ke Dataran Merdeka

July 04, 2010

kepenatan..
aku baru sahaja pulang..
dari Perasmian Siri Teater Tradisional di Panggung Bandaraya Kuala Lumpur..
cuma aku nak cakap persembahan tadi memang best!!!
bermula dari esok sehingga 31 Julai ada persembahan Mak Yong, Opera Cina, Ulek Mayang, Mek Mulung dan Tarian Klasik India..
esok Teater Tradisional Mak Yong..
kalau boleh aku nak pergi semua..
tetapi esok aku ada event lagi..
kepenatan..
aku akan pergi Mek Mulung dan Ulek Mayang..
iaitu pada 24 dan 31 julai..heheh
kalau tiada aral melintang..

selepas habis majlis terus ke dataran merdeka menyaksikan perlawanan bola beramai-ramai..
meriah jugak lah tadi..
kalau ingin rasa tengok bola ramai-ramai..
datanglah Dataran Merdeka!..
bawa tikar sekali dan tidak lupa cekedis! hehehe..
yes! German menang!

k,la.. aku kepenatan..
esok mahu bangun awal..
(esok pagi dia kejutkan..ngeee....)

see ya!

P/s: gambar next entry..:)

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts