Hero-hero best! Mesti tengok The Expendables!!!

July 09, 2010

Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jet Li, Steve Austin, Bruce Willis..
dah cukup kot nama-nama besar untuk filem ini..
aku nak tengok sebab Sylvester Stallone dan Jet Li jek!

The Expendables
merupakan arahan Sylvester Stallone sendiri..
akan datang OGOS 2010
tidak sabar!




Aku terlihat preview filem The Expendables ni semasa sebelum wayang The Twiligt Eclipse tadi..
citer Eclipse bagi aku boleh tahan..
maybe sebab aku perempuan..
kebanyakan lelaki mengatakan filem ni tak best..
yelah cerita romantik kot..

aku pergi tadi pun wayang dipenuhi si gadis-gadis...
tapi aku pelik..
napelah si Edward dan Jacob duk berebutkan si Bella ni..
pelik aku..
yang tak boleh blah...
babak Edward buat muka jeles semasa Jacob nak melindungi si Bella..
aduhai....
hahaha..

apa-apa jelah..
yang pasti The Expendables..
cerita yang masuk dalam list wajib tengok!

see ya!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts