Teater Best! Tetapi konsentrasi diganggu makhluk yang jakun!!

Semalam pergi melihat Teater Mek Mulung. Di Panggung Bandaraya. Pendapat aku bagi budak yang baru kali pertama tengok teater. Best giler dan berbaloi-baloi tempuh jem pergi tengok! Sepanjang persembahan tersebut aku gelak.. Serius best!



Tapi kan... Sepanjang persembahan tersebut aku di ganggu seekor makhluk yang aku rasa mungkin jakun kot tengok teater. Semasa hendak duduk di seat aku. Makhluk tersebut dah duduk belakang aku memekak. Ibarat tahu semua. Aku boleh lagi berdiam diri. Mungkin memberi penjelasan kepada rakannya. ok. boleh consider...



Semasa show dah start.. Setiap dialog yang disebut para pelakon di jawab dengan mahkluk tersebut...

"Ok, fine..."


"Oh my God..."


Setiap dialog!!!! WTF?? jakun giler!!!! dah lah ulang ayat tersebut setiap dialog.. what the hell??



Menganggu giler.. aku ingat aku sahaja merasa tension. kawan-kawan aku juga merasai benda yang sama. habis show. aku pandang belakang. manalah tahu mat saleh yang tak pernah tengok teater kot.. yelah speaking sepanjang dialog diucapkan.



pandang.. budak perempuan melayu. bertudung. aku jeling dia.. aduhai.. masalah betul kalau jumpa orang yang tiada sivik minded.. macam ibarat dia sahaja yang tengok. Consider lah bhai! bermasalah sungguh jumpa orang macam ini..haih....



apa-apa pun teater best dan barisan pelakon yang best. Syabas untuk Kumpulan teater tradisional Negeri Kedah!



dalam teater..

gambar aku ngan Yanie...
yang lain hilang!
tup-tup ngah tangkap gambar bersama para pelakon..heh...


itu cerita semalam..
hari ini menemani sahabat aku pergi repair kete..
tengahari pulak..
membeli barang...:)

see ya!

Comments