Akan Berjayakah?

Hadiah dah beli. Pergi ke tempat dia esok. Dan berjayakah aku membuat kejutan pada pukul 12 tengah malam esok. Hu. Tiket pun masih belum dibeli. Sebab nak kena confirmkan dengan Cik Senah. Sebab aku akan tinggal di rumah dia beberapa hari. Esok aku akan tawakal jelah. Harap-harap ada tiket esok. (berpeluh dahi sambil menaip entry ini) http://www.emocutez.com




Planning dah baik. Tetapi terdapat banyak perkara berlaku. Dan  membuatkan planning ditukar saat-saat akhir.Haih..  Tetapi tidak mengapa. Cuba untuk cool. Huhu. Keizinan dari family pun dah. Cuma Doa dan tawakal jelah harap berjalan dengan lancar. http://www.emocutez.com



Dia selalu buat kejutan untuk aku. Dan dah tiba masanya aku buat kejutan untuk dia pulak. Harap-harap berjalan lancar. Berjayakah aku membuat kejutan pada hari lahir En Kekasih? Kita tengok jelah nanti. http://www.emocutez.com

Yes, muka serabut aku sekarang macam ni lah.. 
Ok dah.
See ya!

P/s: En Kekasih baru lepas call. Pergh... bertukar lagi planning. Haih..http://www.emocutez.com

Comments

  1. sem0ga berjaya nak...
    happy teng0k anor happy...
    senyummmm...

    ReplyDelete
  2. to amy: macih syg..hppy jugak tngok amy ngan jai..:)

    ReplyDelete

Post a Comment