I'm not a good lover and Mr Zie.


I'm not a good lover.
I mess up.
I get jealous easily.
I'm too much sensitive.
When it comes to my love.
And I get mad often.
But there's one things I do love about myself.
I DON'T PLAY.


Benda ni lah yang aku katakan semalam. hihi. En Kekasih berikan En Zie. (singkatan untuk zirafah ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian) Yang menemani En. Beruang bila saya tak ada. Ada cerita sebalik mengapa En Kekasih berikan patung-patung ini. Yang aku rasa biarlah En kekasih dan aku yang tahu. Sudah cukup..:)



Kadang-kadang aku pun tak sangka dia ni suka buat kejutan. Suka giler buat macam tu. Pastu selalu sangat bagi hadiah sampai aku pun dah tahu nak cakap apa. hu... Sekarang ni dah kena kepit dua benda alah ni bila tido malam..bangun pagi dah berterabur patung-patung ni melarikan diri. Hahahaha..



Beliau selalu nak belikan besar-besar. Sebab perangai aku tak suka patung besar-besar gedabak. Dia pun belikan yang kecik-kecik sebab dia tahu perangai aku bila balik kampung aku mesti bawak balik. Pastu suka sorok patung ni dalam handbag. Paling dia faham perangai aku yang satu ni. hahaha..:D


Sekarang ni dia rajin bagi hadiah tanpa aku duga. Tanpa dapat detect langsung. hu.. kadang-kadang rasa macam serba salah sebab dia rajin bagi hadiah. Orang kata beruntung tapi bagi aku tak mahu dia susah-susah sebab aku. Dan sebab selalu cakap macam tu. Kena bebel lah. Kalah mak aku bebel kat aku. haih.. huhu... 



Tapi satu je. En Kekasih. Awk tak bagi apa-apa pun saya tetap sayang awak lah..hu..:D ok dah.. bye..hiihihi..



P/s: aku malas nak upload gambar MPG.boleh tak?huhuhu... Malas lah..;p

Comments