Gambar: birthday party untuk orang-orang yang lahir bulan september.

October 09, 2010

Tarikh: 4 Oktober 2010, Isnin
Lokasi: Tasik Shah Alam
Nota Kaki: Meraikan hari lahir Rita, Kak Ju, Wany dan Airil. Kepala punya suprise---> Salmia dan Nadia. Aku pada permulaannya tidak tahu terjebak sekali. hahahaha.... Pada mulanya, aku memang tak bawak kamera. Sebab kitaorang baru sahaja pulang dari kelas. (Takde maknenya aku nak bawak kamera g kelas..huhu..) Alih-alih Atan Athen ada sekali. Dia bawak kamera. Dua lak tu. So, aku pun dengan jayanya mengambil gambar menggunakan kamera beliau...hehehehe..... Thanks Atan..:) So, gambar-gambar ini bukan aku je yang tangkap.. En Atan Athen pun ada tangkap... pe-pe pun.. enjoy da picture...













Dah tu je.. ada sebanyak 101 keping gambar sebenarnya di Facebook..huhuhu.......mabuk beb nak tag.. nasib baik Atan Athen yang upload..hu.. Selepas ini mahu ambil gambar macam ini lagi. So tidak sabar-sabar nak shoot untuk Majlis Pra Graduan nanti...:D

see ya!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts