Sebab dah bosan, maka wujudlah tumblr saya..:D

Memandangkan bosan takde apa nak buat sebab sakit. Ini kerja aku ----> click here



Yup, saya punya tumblr...:)



********************



Hari ini ke klinik lagi. Nasib baik tak kena buat ujian darah dan xray. Sebab dah ok sikit. Alhamdulillah...Tetapi doktor bagi dua hari lagi mc. Sebab bagi betul-betul sihat. Terima kasih doktor..:)



Cuma.... aku bosan duduk rumah. duduk tidak buat apa-apa. Lepas tu. Semua kawan-kawan yang kat Shah Alam mesej.. Semua tengah duk risau tanya bila nak balik. ngeee... Terima kasih korang..:D



Yang datang rumah tak yah cakap. tapi malu nak masuk rumah. Aku yang ngegeh kuar.(orang sakit tak boleh keluar taw! korang dera aku..)



Nenek depan rumah pun siap datang. tengok aku.. Sebab dia dengar cerita aku sakit, cepat-cepat dia datang.. macih nek..:) (Senah, nenek Asraf yang melawat aku..hehehe)..



Terima kasih kepada semua orang yang mesej aku.. yang melawat pun. Terima kasih. Sayang korang..:D Kerana adanya korang.. aku bertambah kuat dah.. tak mahu sakit-sakit dah...:D.. korang tunggu jelah aku sihat.. kita boleh berjimba lagi deh...hehehe....:D

see ya...:)

Comments