Saya sedang baca ini..: )

June 14, 2010

Bosan-bosan ini lah yang aku baca! kadang-kadang sekali baca sampai 70 muka surat... itu memang tak buat apa-apa... memang menghadap je...

banyak sebenarnya buku yang aku baca... Salah satunya Harry Potter. Dimana aku sudah melengkapkan kesemua buku Harry Potter... aku tinggalkan di kampung sebab nak suruh adik aku yang darjah 3 tu baca. tapi haram taknya.. sebab tebal dan berbahasa Inggeris. belum masanya kot untuk adik aku baca.. hehehe..

So baru nak start baca semua buku yang ditulis oleh penulis Sophie Kinsella ni.. Sebelum ini aku tengok filem Confession of Shopaholic dan aku tak tahu dia adaptasi daripada buku.. start dari situ aku mula cari buku tulisan Sophie Kinsella ni... dah jumpa.. dah ketagih lak dengan buku-buku dia.. lepas ni nak lengkapkan series Shopaholic lak...:D

Sedang baca ini..
lagi 50 muka surat nak habis!
hehehe..:)

Bakal..:)

Bakal..:)

Yang ini dah abis dah!:)
best!

P/s: Pasni mak aku mesti bising.. Bilik aku penuh dengan kotak-kotak buku.. tak termasuk komik lagi tu..:D

You Might Also Like

6 comments

Popular Posts